Jubileumconcert De Vrolijke Noot vrijdagavond 19 november

De organisatie draait al maanden op volle toeren om er een gezellig feestje van te maken voor de koorleden, oud-koorleden en hopelijk de vele bezoekers in de H. Joannes de Doperkerk in Katwijk, Kerkstraat 70.

Belangrijke informatie voor als u zich wilt aanmelden:

• Het jubileumconcert is van 19.30 – 21.00 uur en de kerkdeuren gaan al om 18.45 uur open vanwege de verplichte coronacheck.
  • Aanmelden is verplicht bij Gerard Bol (gerardbol@live.nl) met de naam van de contactpersoon en het aantal gasten dat meekomt. En… vol is vol!
  • Neem uw mobiele telefoon zeker mee. Waarom? Dat merkt u die avond wel!
  • U heeft een vrije zitplaats naar beschikbaarheid.
  • Bij aankomst bij de kerk melden bij de organisatie en alle bezoekers van 13 jaar en ouder moeten hun coronatoegangsbewijs laten zien (vaccinatiebewijs / herstelbewijs / negatieve uitslag via testen voor toegang).
  • Wilt u bij het betreden en verlaten van het kerkgebouw de pijlen op de grond voor de looprichting aanhouden en mogelijke aanwijzingen van de organisatie volgen?
  • Na afloop kunt u uw waardering tonen bij de deurcollecte of via de speciaal ingestelde Givt-app. Dat is mede voor De Vrolijke Noot om de onkosten voor dit jubileumconcert te kunnen bestrijden.
  • Kunt u niet komen? Het jubileumconcert is live te volgen middels de livestream verzorgd door de beamerwerkgroep op deze link: https://youtu.be/qKko3S0cJUk.

De kinderen van het koor hebben er net als de begeleiders heel veel zin in, dus meld u aan en… tot vrijdagavond 19 november in onze kerk!

Agnes Bol, De Vrolijke Noot.